2025-02-06
06.02.2025 року в приміщенні Молодіжний простір " Другий поверх " рамках декади
атестації педагогічних працівників ЗДО (ясла-садка) 21 Олександрійської міської ради
Кіровоградської області відбулося засідання професійної спільноти директорів
закладів дошкільної освіти міста Олександрії на тему: "Формування мистецько-
творчої компетентності в дошкільників засобами образотворчої діяльності"
На засіданні були присутні члени атестаційної комісії управління освіти
Олександрійської міської ради Кіровоградської області та директори закладів
дошкільної освіти міста Олександрії.
На засіданні професійної спільноти собливу увагу було приділено організації
образотворчої діяльності в умовах воєнного стану та можливостям дистанційної
форми навчання.
Директор закладу Ірина Хорольська виступила з доповіддю, у якій висвітлила
особливості організації образотворчої діяльності дітей дошкільного віку дистанційного
навчання в умовах воєнного стану. Вона розповіла про адаптацію методичних
підходів до дистанційної форми навчання та поділилася авторськими розробками
занять, які використовують вихователі закладу.
Крім того, директорка представила відеоролик занять з образотворчої діяльності та
співпрацю з батьківською громадськістю переглянувши відеоролик зворотного зв’язку
занять вихованців з їх батьками . Девізом колажу творчих робіт дітей став вислів:
«Ми веселі малюки, малюєм, ліпим залюбки!»
вихователь закладу дошкільної освіти керівник гуртка "Чарівний пензлик" Катерина
Басова, презентувала цікаву історію виникнення імбирного пряника. Провела
майстер-клас з присутніми на тему: "Зимова феєрія: магія фарбування імбирних
чудес" у ході якого учасники мали змогу власноруч спробувати техніку розпису
імбирного пряника у формі сніжинки, використовуючи різні художні прийоми.
Для учасників засідання було проведено тренінг «Техніка самодопомоги при стресі»
проведений працівницею Молодіжного центру Валерії Баннік, присвячений методам
зняття емоційної напруги та підтримки психологічного здоров’я.
Учасники тренінгу ознайомилися з простими, але ефективними техніками
саморегуляції, які допомагають зменшити рівень стресу в умовах нестабільної
ситуації.
Зокрема, було продемонстровано:
- дихальні вправи для зняття напруги та відновлення спокою;
- методи релаксації за допомогою м’язового розслаблення;
- візуалізаційні техніки, що дозволяють налаштуватися на позитив;
-прості фізичні вправи, які допомагають зменшити стресове навантаження.
Тренінг пройшов у дружній атмосфері, учасники активно виконували вправи та
отримали практичні рекомендації щодо підтримки власного емоційного стану та
роботи з дітьми в умовах підвищеного стресу.
Завершення зустрічі відбулося у форматі обговорення, під час якого учасники
обмінялися думками та досвідом щодо організації образотворчої діяльності в
сучасних реаліях. Усі відзначили високу якість представлених матеріалів та
важливість подальшого впровадження творчих методів у роботу з дітьми.
Засідання пройшло у конструктивній, творчій атмосфері, сприяючи професійному
зростанню учасників та популяризації мистецько-творчої діяльності в дошкільних
закладах освіти.